Niet tevreden met uw bestelling? Bij Medisch Direct kunt u onder bepaalde voorwaarden een product retourneren. Als u hier gebruik van wilt maken, dan dient u dit aan ons te melden binnen 7 dagen nadat u het product heeft ontvangen. Vervolgens heeft u nog 7 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te sturen. Lees hieronder meer over ons retourbeleid.
Volg dan de onderstaande instructies:
Let op! Retourneren bij een DPD-parcelshop is alleen mogelijk voor producten die aan onderstaande eisen voldoen:
Voldoet uw product niet aan deze eisen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Als u een product retour stuurt, dient u alle geleverde toebehoren mee te sturen. Het product moet in originele (nieuw)staat en in de oorspronkelijke verpakking naar ons teruggestuurd worden. Voor zakelijke klanten geldt dat wij uitsluitend producten retour nemen indien dit nadrukkelijk vermeld wordt in de offerte of na beoordeling en na schriftelijke goedkeuring van de leverancier.
Sommige producten kunnen vanwege hun aard helemaal niet worden teruggestuurd:
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, wordt deze gecontroleerd. Als deze akkoord bevonden wordt, zullen wij - afhankelijk van uw wens - het product omruilen of het aankoopbedrag terugstorten. Heeft u gekozen voor het terugkrijgen van het aankoopbedrag? Dan wordt dit binnen 14 dagen na ontbinding van de aankoop terug gestort op uw rekening. Indien onze retourafdeling het product binnen de 14 dagen na ontbinding nog niet heeft ontvangen, dan kunnen wij u vragen om een verzendbewijs, voordat wij overgaan tot uitbetaling van het aankoopbedrag.